<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
	>

<channel>
	<title>e+1</title>
	<atom:link href="http://emas-1.com/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://emas-1.com</link>
	<description>Formem part del teu equip</description>
	<lastBuildDate>Thu, 25 Oct 2018 17:28:11 +0000</lastBuildDate>
	<language>es</language>
	<sy:updatePeriod>
	hourly	</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>
	1	</sy:updateFrequency>
	<generator>https://wordpress.org/?v=6.6.5</generator>
	<item>
		<title>SESSIONS DE MINDFULNESS EN L&#8217;ENTORN LABORAL</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2018/10/09/sessions-de-mindfulness-en-lentorn-emprerial/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2018/10/09/sessions-de-mindfulness-en-lentorn-emprerial/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 09 Oct 2018 09:52:44 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[Uncategorized]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=10182</guid>

					<description><![CDATA[Volem donar a conèixer una tècnica que permet millorar l’eficàcia personal mitjançant una major auto-consciència, connectant millor amb les oportunitats que acompanyen als desafiaments que es presenten a l’entorn laboral. La sessió informativa ens permet conèixer els fonaments i els avantatges que aporta la pràctica continuada de Mindfulness: Augment de la concentració i claredat mental (+atenció [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p style="text-align: left;">Volem donar a conèixer una tècnica que permet millorar l’eficàcia personal mitjançant una major auto-consciència, connectant millor amb les oportunitats que acompanyen als desafiaments que es presenten a l’entorn laboral. La sessió informativa ens permet conèixer els fonaments i els avantatges que aporta la pràctica continuada de <strong>Mindfulness:</strong></p>
<ul>
<li>Augment de la concentració i claredat mental (+atenció -errors)</li>
<li>Millora de les relacions (+empatia -agressivitat)</li>
<li>Més benestar personal (+creativitat -estrès)<a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia.jpg"><img fetchpriority="high" decoding="async" class="wp-image-1348 alignright" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia-300x119.jpg" alt="" width="380" height="151" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia-300x119.jpg 300w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia-1024x408.jpg 1024w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia.jpg 1297w" sizes="(max-width: 380px) 100vw, 380px" /></a></li>
</ul>
<h4></h4>
<h4>Continguts:</h4>
<ul>
<li>Introducció al Mindfulness i la seva aplicació en l’àrea laboral.</li>
<li>Beneficis de la pràctica de Mindfulness i evidències científiques.</li>
<li>Les 5 dimensions de Mindfulness.</li>
<li>Mindfulness i Intel·ligència emocional.</li>
<li>La reacció d’estrès i com respondre d&#8217;una manera saludable.</li>
<li>Cercar la zona òptima per a la presa de decisions.</li>
<li>Actituds per prevenir l&#8217;estrès i desenvolupar resiliència.</li>
<li>Mindfulness en la vida diària. Durant la sessió es faran algunes pràctiques.</li>
</ul>
<p>Durada: 4 hores</p>
<p>Que em penses?</p>
<p>&nbsp;</p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2018/10/09/sessions-de-mindfulness-en-lentorn-emprerial/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>SEGURO QUE MÁS DE UNA VEZ TE HAS PREGUNTADO… ¿Cómo aumentar tus ventas? ¿Cómo conseguir el interés de tus clientes?</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2018/02/15/seguro-que-mas-de-una-vez-te-has-preguntado-como-aumentar-tus-ventas-como-conseguir-el-interes-de-tus-clientes/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2018/02/15/seguro-que-mas-de-una-vez-te-has-preguntado-como-aumentar-tus-ventas-como-conseguir-el-interes-de-tus-clientes/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Thu, 15 Feb 2018 16:19:22 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[Uncategorized]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=10096</guid>

					<description><![CDATA[DESARROLLA TUS HABILIDADES COMERCIALES CON HERRAMIENTAS  DE PROGRAMACIÓN NEUROLINGUÍSTICA (PNL) ¿QUÉ ES LA PNL? Es un conjunto de métodos y técnicas de comunicación enfocadas a conseguir nuestros objetivos.  Se basa en prestar atención a la conducta humana, en observar el comportamiento e interactuar en consecuencia. ¿COMO AYUDA LA PNL? La PNL identifica las pautas de [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p><strong>DESARROLLA TUS HABILIDADES COMERCIALES CON HERRAMIENTAS  DE PROGRAMACIÓN NEUROLINGUÍSTICA (PNL)</strong></p>
<p>¿QUÉ ES LA PNL?</p>
<p>Es un conjunto de métodos y técnicas de comunicación enfocadas a conseguir nuestros objetivos.  Se basa en prestar atención a la conducta humana, en observar el comportamiento e interactuar en consecuencia.</p>
<p>¿COMO AYUDA LA PNL?</p>
<p>La PNL identifica las pautas de comunicación que utiliza nuestro cliente. Nuestro objetivo como vendedores es empatizar con él lo mejor y más rápido posible, para producir un deseo de compra.</p>
<p>Con los conocimientos  de las herramientas que te ofrece la PNL obtienes las habilidades comerciales que necesitas para alcanzar los resultados que deseas en las ventas:</p>
<ul>
<li>Percibes información de lo que piensa realmente el cliente</li>
<li>Puedes programar tu mente para actuar hacia tu objetivo. ¡Vender!</li>
<li>Utilizas el lenguaje adecuado para evitar la resistencia y crear en tu cliente un pensamiento positivo</li>
<li>Actúas en el pensamiento de tu cliente antes de tomar la decisión de compra</li>
</ul>
<p><img decoding="async" class="alignnone  wp-image-10097" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2018/02/Imagen11-300x162.jpg" alt="" width="363" height="196" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2018/02/Imagen11-300x162.jpg 300w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2018/02/Imagen11.jpg 502w" sizes="(max-width: 363px) 100vw, 363px" /></p>
<p>Lo más importante no es lo que decimos, sino cómo lo decimos y cómo es recibido. Las palabras llevan a la acción, pero sólo si han sido diseñadas para ello. Tu manera de decir las palabras es la que te proporciona la ventaja oculta.</p>
<p>Si sabes usar bien tus palabras, podrás producir la acción que deseas.</p>
<p>¿Te apuntas a vender con la PNL?</p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2018/02/15/seguro-que-mas-de-una-vez-te-has-preguntado-como-aumentar-tus-ventas-como-conseguir-el-interes-de-tus-clientes/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>RECOMENACIONS PER GAUDIR D&#8217;UNA BONA JORNADA LABORAL</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2018/02/06/recomenacions-per-gaudir-duna-bona-jornada-laboral/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2018/02/06/recomenacions-per-gaudir-duna-bona-jornada-laboral/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 06 Feb 2018 10:37:18 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[Uncategorized]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=10068</guid>

					<description><![CDATA[1- TRIA TU L&#8217;ACTITUD QUE VOLS PRENDRE. QUE NO SIGUI EL DIA EL QUE ET PORTI A TU 2- RECORDA, HI HA UN MOMENT PER A CADA COSA. DESENVOLUPA LES TASQUES UNA DARRERE L&#8217;ALTRE 3- ESCOLTA EL RITME DE LA TEVA RESPIRACIÓ 4- GAUDEIX D&#8217;ALLÒ QUE FACIS 5- QUAN CAMINIS, CAMINA. SI ESCRIUS POSA TOTA [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p>1- TRIA TU L&#8217;ACTITUD QUE VOLS PRENDRE. QUE NO SIGUI EL DIA EL QUE ET PORTI A TU</p>
<p>2- RECORDA, HI HA UN MOMENT PER A CADA COSA. DESENVOLUPA LES TASQUES UNA DARRERE L&#8217;ALTRE</p>
<p>3- ESCOLTA EL RITME DE LA TEVA RESPIRACIÓ</p>
<p>4- GAUDEIX D&#8217;ALLÒ QUE FACIS</p>
<p>5- QUAN CAMINIS, CAMINA. SI ESCRIUS POSA TOTA LA TEVA ATENCIÓ EN L&#8217;ESCRIPTURA</p>
<p>6-PRACTICA L&#8217;ESCOLTA SENSE JUDICIS</p>
<p>7-PARLA AMB CLAREDAT I AMABILITAT</p>
<p>&nbsp;</p>
<p><img decoding="async" class="alignnone size-medium wp-image-10069" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2018/02/Imagen10-300x259.jpg" alt="" width="300" height="259" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2018/02/Imagen10-300x259.jpg 300w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2018/02/Imagen10.jpg 663w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px" /></p>
<p>&nbsp;</p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2018/02/06/recomenacions-per-gaudir-duna-bona-jornada-laboral/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>¿QUÉ APORTA EL COACHING A LA EMPRESA?</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2016/04/26/que-aporta-el-coaching-a-la-empresa/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2016/04/26/que-aporta-el-coaching-a-la-empresa/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 26 Apr 2016 15:25:49 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[coaching]]></category>
		<category><![CDATA[Eines]]></category>
		<category><![CDATA[formació]]></category>
		<category><![CDATA[formació per empreses]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=1357</guid>

					<description><![CDATA[Las empresas tienen por objetivo conseguir resultados para poder mantenerse en el tiempo. Estos resultados los consiguen las personas que trabajan en la organización. El coaching trabaja para la mejora del comportamiento y talento de estas personas, tiene la misión de acompañar y  potenciar su desarrollo hacia ese objetivo. El coaching en las organizaciones tiene [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p>Las empresas tienen por objetivo conseguir resultados para poder mantenerse en el tiempo. Estos resultados los consiguen las personas que trabajan en la organización.</p>
<p>El coaching trabaja para la mejora del comportamiento y talento de estas personas, tiene la misión de acompañar y  potenciar su desarrollo hacia ese objetivo.</p>
<p>El coaching en las organizaciones tiene muchas ventajas. Te mencionamos unas pocas…..</p>
<ul>
<li> Fomenta el autoaprendizaje. Los trabajadores detectan todos sus talentos y pueden desplegar su potencial,  ampliando  sus competencias.</li>
<li> Contribuye a una mayor organización laboral interna. Creando relaciones de confianza en el equipo.</li>
<li> Permite el crecimiento de la compañía. Debido al trabajo en equipo, compartiendo objetivos y metas comunes</li>
<li> Fomenta la comunicación interna ayudando a resolver conflictos</li>
<li> Refuerza la productividad general y disminuye el absentismo</li>
<li> Plantea objetivos claros. Establece las funciones y compromisos de cada trabajador</li>
<li> Fomenta la creatividad del personal y lo prepara para posibles cambios. Aparta el sentimiento de intranquilidad  y pérdida.</li>
<li> Permite el descubrimiento de nuevas herramientas laborales.</li>
<li> Favorece el desarrollo individual y la superación de obstáculos.</li>
</ul>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/04/coaching.png"><img loading="lazy" decoding="async" class="size-medium wp-image-1358 aligncenter" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/04/coaching-300x168.png" alt="coaching" width="300" height="168" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/04/coaching-300x168.png 300w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/04/coaching.png 642w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px" /></a></p>
<p>Y respecto al ROI, un estudio de PricewaterhouseCoopers nos indica que las compañías estiman en un 70% el retorno de la inversión en coaching.</p>
<p>¿Conoces nuestras sesiones de coaching para empresas?</p>
<blockquote>
<p>¿Qué os ha parecido ?   <a href="http://emas-1.com/blog/portfolio/coaching-dequips-les-claus-de-lexit-per-treballar-en-equip/" target="_blank">+info</a></p>
</blockquote>
<p><strong>Esperanza Esteve</strong></p>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a3-e1413908333578.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class="alignnone size-full wp-image-150" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a3-e1413908333578.jpg" alt="3c795a3" width="100" height="100" /></a></p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2016/04/26/que-aporta-el-coaching-a-la-empresa/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>MINDFULNESS EN LA EMPRESA, “MAS Y MEJOR RESULTADOS”</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2016/03/14/mindfulness-en-la-empresa-mas-y-mejor-resultados/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2016/03/14/mindfulness-en-la-empresa-mas-y-mejor-resultados/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 14 Mar 2016 11:26:51 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[Uncategorized]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=1335</guid>

					<description><![CDATA[Son muchas las empreses en el mundo que están ofreciendo a sus trabajadores el entrenamiento de Mindfulness. Por poner un ejemplo, google realiza cursos de Minfulness 4 veces al año, y tiene lista de espera. A nivel nacional, Repsol tiene en marcha en varios centros un programa “ Energía vital” que tiene como objetivo el [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p>Son muchas las empreses en el mundo que están ofreciendo a sus trabajadores el entrenamiento de <strong>Mindfulness.</strong></p>
<p>Por poner un ejemplo, google realiza cursos de <strong>Minfulness</strong> 4 veces al año, y tiene lista de espera. A nivel nacional, Repsol tiene en marcha en varios centros un programa “ Energía vital” que tiene como objetivo el bienestar del empleado desde una presperctiva integral.</p>
<p>En<strong><span style="color: #ff9900;"> e+1</span></strong> desde hace 2 años realizamos talleres de Mindfulness para emprendedores, y también queremos sumarnos y hacer difusión de las ventajas del <strong>MINDFULNESS EN LA EMPRESA.</strong></p>
<h3 style="text-align: center;"><strong>¿Qué significa realmente <em>mindfulness</em> y qué beneficios aporta a los empleados de una organización?</strong></h3>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class=" wp-image-1348 aligncenter" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia-300x119.jpg" alt="blog Mindfulness copia" width="451" height="179" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia-300x119.jpg 300w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia-1024x408.jpg 1024w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/03/blog-Mindfulness-copia.jpg 1297w" sizes="(max-width: 451px) 100vw, 451px" /></a></p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Queremos compartir con vosotros el escrito de  Virginia Gasión y Javier Garcia, amigos y expertos en Mindfulness.</p>
<h3 style="text-align: justify;"> <strong>¿POR QUÉ MINDFULNESS EN EL S.XXI Y LA ERA DE LAS TECNOLOGÍAS?</strong></h3>
<p style="text-align: justify;">Como respuesta a la economía de la “atención parcial continua”, desarrollar y mantener una mente atenta y centrada se está convirtiendo en una ventaja competitiva inesperada en los negocios hoy en día. ¿Pero, por qué? La atención plena es una manera impactante de entrenar nuestra mente para estar tranquilo, claro y centrado en mitad del  ajetreo, a veces  frenético que vivimos en el mundo de la empresa. Es como ir al gimnasio, simplemente se trata de un gimnasio mental, que mantiene nuestra “mente en forma”. Y por eso, empresas de alto rendimiento de todo el mundo están adoptando la formación que permite a su gente ser más eficaz, competitiva, y a la vez, tener más bienestar personal.</p>
<p style="text-align: justify;">La aplicación de <strong>Mindfulness en el trabajo </strong>es bastante sencilla, aquí van algunos ejemplos:</p>
<ul style="text-align: justify;">
<li>Practicar <strong>Mindfulness</strong> durante 10 minutos todos los días, disminuye los niveles de estrés en un 30-35%, mejorará su concentración, rendimiento y el bienestar.<br />
Para ello es recomendable comenzar con un curso introductorio que combine conocimientos prácticos y conceptos teóricos,  a la vez que detallen las explicaciones neurocientíficas para  entender cómo funciona nuestra mente y cómo entrenarla en atención plena.</li>
</ul>
<ul style="text-align: justify;">
<li>Con <strong>Minfulness</strong> aprendemos a disminuir  la multitarea, lo cual es,  otra manera de desarrollar la atención plena<strong>. </strong>Según los investigadores, la multitarea disminuye la productividad, la creatividad y aumenta nuestro estrés, a la vez que crea dependencia de los dispositivos electrónicos e internet. Además, arruina la capacidad de concentración. Aunque nos de la sensación de que hacemos más, los estudios muestran como disminuye la productividad de una persona, (en una jornada laboral de 8 horas,  al menos en hora y media diaria). Así que haga una sola cosa a la vez (sólo el 1% de la población es más eficaz en multitarea).</li>
</ul>
<ul style="text-align: justify;">
<li>A veces, las reuniones de trabajo no tienen la eficacia esperada, todos hemos experimentado las perdidas de tiempo en las reuniones, cuando no se centran los temas, alguien está respondiendo un e-mail desde su móvil, hay dispersión en los asuntos a tratar, falta de atención por parte de algunas personas etc. Si no estamos presentes en las reuniones, estamos perdiendo nuestro preciado tiempo y el de otras personas. La propuesta,  con mindfulness y atención plena, consiste en<strong>conseguir que  la mente se asiente y se centre</strong>, dejando fuera de la sala todo lo que traíamos, que nos pueda distraer o distorsionar, para dedicarle el tiempo y esfuerzo estrictamente necesario, estando centrados en los objetivos fijados , y en definitiva siendo más eficaces y productivos.</li>
</ul>
<ul style="text-align: justify;">
<li><strong>Con Mindfulness aprendemos a parar el piloto automático.</strong> Dicho de otra manera esa tendencia tan natural, que vulgarmente llamamos “apagar fuegos”. Nos quedamos atrapados en la resolución de los detalles en lugar de centrarnos en las grandes tareas importantes. Con mindfulness se aprende a tomar descansos cortos (1 min.) durante el día,  para aquietar la mente, poder parar y centrarse en las auténticas “Prioridades” de nuestro desempeño.</li>
</ul>
<p style="text-align: left;"><strong><em>Javier Garcia Campayo (Director del Instituto de Mindfulness de Aragón) y </em></strong><strong><em>Virginia Gasión, Responsable del Área de Mindfulness y Empresa</em></strong></p>
<p style="text-align: justify;">¿Qué os ha parecido ?       <a href="http://emas-1.com/blog/portfolio/mindfulness-reduccio-de-lestres-i-millora-del-lideratge/">+info </a></p>
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="color: #ff9900;">Esperanza Esteve</span></strong></p>
<p style="text-align: justify;"><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class="alignnone size-full wp-image-153" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg" alt="Esperança Esteve" width="200" height="200" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg 200w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31-150x150.jpg 150w" sizes="(max-width: 200px) 100vw, 200px" /></a></p>
<p style="text-align: left;">
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2016/03/14/mindfulness-en-la-empresa-mas-y-mejor-resultados/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>FORMACIÓN IN COMPANY</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2016/02/17/formacion-in-company/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2016/02/17/formacion-in-company/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Wed, 17 Feb 2016 18:02:51 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[formació per empreses]]></category>
		<category><![CDATA[empresas]]></category>
		<category><![CDATA[formación a empresas]]></category>
		<category><![CDATA[incompany]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=1252</guid>

					<description><![CDATA[Evolución de los trabajadores = Evolución de la empresa Queremos que nuestras empresas estén al día, que crezcan, evolucionen. Y ¿qué hacemos para conseguirlo? ¿Sabes que las empresas con los mejores resultados financieros invierten aproximadamente el doble en formación que el resto? ¿Cuándo fue la última vez que tu equipo recibió una formación? Invertir en [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<h2>Evolución de los trabajadores = Evolución de la empresa</h2>
<p>Queremos que nuestras empresas estén al día, que crezcan, evolucionen. Y ¿qué hacemos para conseguirlo?</p>
<p>¿Sabes que las empresas con los mejores resultados financieros invierten aproximadamente el doble en <strong>formación</strong> que el resto?</p>
<p>¿Cuándo fue la última vez que tu equipo recibió una <strong>formación</strong>?</p>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/descarga.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class=" wp-image-1258 aligncenter" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/descarga-300x116.jpg" alt="descarga" width="458" height="177" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/descarga-300x116.jpg 300w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/descarga.jpg 359w" sizes="(max-width: 458px) 100vw, 458px" /></a><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/SSS1.png"><br />
</a></p>
<p>Invertir en el desarrollo del personal debería ser una parte fundamental para todas las empresas.</p>
<p>Recuerda que la <strong>formación</strong> es una inversión para afrontar los retos presentes y futuros.</p>
<p>Por eso tenemos que plantearnos, empresa y trabajadores, si realmente queremos mejorar la calidad de nuestras empresas y adaptarnos a este tiempo o anquilosarnos y depender de un conocimiento limitado que va a impedirnos evolucionar tanto profesional como personalmente.</p>
<p>En  <a href="http://www.emas-1.com">www.emas-1.com</a>  somos conscientes de que la solución no es fácil, ya que la intención, la actitud y el interés por ambas partes son difíciles de encajar en un entorno social donde se priorizan los resultados a corto plazo.</p>
<p>Sin embargo, si miramos hacia medio y largo plazo nos daremos cuenta de que gracias a la <strong>formación</strong>, lo que en un principio era una «pérdida de tiempo» se transforma en una mayor rentabilidad económica en la empresa y en un aumento de la eficacia en el trabajo realizado.</p>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/DD.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class="size-medium wp-image-1255 aligncenter" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/DD-300x212.jpg" alt="DD" width="300" height="212" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/DD-300x212.jpg 300w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2016/02/DD.jpg 755w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px" /></a></p>
<p>Para  e + 1 estos objetivos deben ser SMART. ¿Los compartes?</p>
<p>La <strong>formación Incompay</strong> debe ser <strong><span style="color: #ff9900;">S</span></strong>pecific (específica): programas y cápsulas diseñadas para garantizar la motivación del personal y el retorno a la empresa.</p>
<p>Una <strong>formación <span style="color: #ff9900;">M</span></strong>edible: Valoración exhaustiva del éxito de las sesiones.</p>
<p>Con Metas <span style="color: #ff9900;"><strong>A</strong></span>lcanzables: Expertos cualificados que aporten experiencia en el área a trabajar, comprometidos con la Innovación y la motivación del equipo.</p>
<p>Y contenidos <strong>formativos <span style="color: #ff9900;">R</span></strong>elevantes: Materiales reales con actividades prácticas e interactivas que desarrollan las habilidades de comunicación necesarias en los negocios.</p>
<p>Y siempre una <strong>formación</strong> <span style="color: #ff9900;"><strong>T</strong></span>ransferible: Conocimientos y metodologías que transfieran a todo el equipo y reviertan en la mejora continua de la organización.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Nosotros pensamos que la <strong>formación Incompany</strong> debe unir todas las piezas para crear equipos motivados, con los conocimientos de las últimas herramientas de innovación y creatividad para aprender y llevar a cabo sus tareas dentro de la empresa con éxito.</p>
<p style="text-align: center;">¿Quieres saber cuál es nuestra propuesta de <strong>formación Incompay</strong>?</p>
<p style="text-align: center;">¿Quieres evolucionar con nosotros?</p>
<p style="text-align: center;"><a href="http://emas-1.com/formacio-a-empreses/">+info</a></p>
<p>Esperança Esteve – Socia Fundadora</p>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class="alignnone  wp-image-153" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg" alt="Esperança Esteve" width="144" height="144" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg 200w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31-150x150.jpg 150w" sizes="(max-width: 144px) 100vw, 144px" /></a></p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2016/02/17/formacion-in-company/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>Marca Personal: més emoció i menys contingut!</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2015/10/08/marca-personal-mes-emocio-i-menys-contingut/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2015/10/08/marca-personal-mes-emocio-i-menys-contingut/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Thu, 08 Oct 2015 17:59:10 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[formació]]></category>
		<category><![CDATA[marketing]]></category>
		<category><![CDATA[emprenedors]]></category>
		<category><![CDATA[marca personal]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=1037</guid>

					<description><![CDATA[Per construir una marca personal cal primer fer un treball intern, identificar i potenciar les fortaleses, habilitats i valors que ens fan únics.  Haurem de tenir clar també a qui  ens dirigim i quins són els objectius. Si no ho tenim clar nosaltres, ningú rebrà el missatge. A continuació i tenint en compte les tècniques de [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p>Per construir una marca personal cal primer fer un treball intern, identificar i potenciar les fortaleses, habilitats i valors que ens fan únics.  Haurem de tenir clar també a qui  ens dirigim i quins són els objectius. Si no ho tenim clar nosaltres, ningú rebrà el missatge.</p>
<p>A continuació i tenint en compte les tècniques de comunicació, hem de preparar un missatge que deixi empremta. Que mostri exactament el què volem dir.</p>
<p>En realitat, una Marca Personal no es TÉ sinó que es DEIXA.</p>
<p>L&#8217;important no és el què dius que ets sinó l&#8217;empremta, la MARCA, que deixes en els altres.</p>
<p>Us aconsello que tingueu preparat un bon elevator pitch, que no deixa de ser ni menys ni més una breu presentació on exposem :</p>
<ul>
<li>QUI SOM?</li>
<li>QUÈ FEM?</li>
<li>QUINA ÉS LA NOSTRA DIFERENCIACIÓ?</li>
<li>QUIN SENTIT O VALOR TÉ LA NOSTRA ACTIVITAT?</li>
<li>I PER A QUÈ VULL DEIXAR EMPRENTA EN TU?</li>
</ul>
<p><strong>PERÒ AMB + EMOCIÓ i &#8211; CONTINGUT!</strong></p>
<p>Us deixo uns vídeos dels participants que van guanyar el concurs d’elevator picth perquè en tingueu un referent (heu de clicar sobre la imatge).</p>
<p style="text-align: left;"><a title="Violeta Puerta. 1º Puesto Concurso Elevator Pitch" href="https://vimeo.com/69177248" target="_blank"><img loading="lazy" decoding="async" class="wp-image-1041" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/10/violetapuerta1-273x300.png" alt="violetapuerta" width="145" height="159" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/10/violetapuerta1-273x300.png 273w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/10/violetapuerta1.png 354w" sizes="(max-width: 145px) 100vw, 145px" /></a>  <a title="Luis Javier Alvarez - 2º Puesto Concurso My Elevator Pitch" href="https://vimeo.com/69177250" target="_blank"><img loading="lazy" decoding="async" class="wp-image-1040" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/10/luisjavier-300x248.png" alt="luisjavier" width="173" height="143" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/10/luisjavier-300x248.png 300w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/10/luisjavier.png 417w" sizes="(max-width: 173px) 100vw, 173px" /></a></p>
<p>La Marca Personal ens ajuda a descobrir i comunicar allò que ens fa útils i valuosos per als altres. Augmenta el nostre valor i influència i amb això aconseguim més control sobre la nostra vida i la carrera professional.</p>
<p>Es tracta d&#8217;aprendre a vendre el què fas per no haver de vendre&#8217;t a tu mateix.</p>
<p>Perquè els professionals triomfem en un món cada vegada més competitiu, hem de ser eficaços desenvolupant una marca pròpia.</p>
<p>Per això l&#8217;autèntic valor de la marca no només el dones tu, sinó també els que t&#8217;envolten, aquells en què influeixes.</p>
<p>Com fer-ho? Et proposem &#8230;</p>
<ul>
<li>Identifica allò amb el que ets bo i et fa únic</li>
<li>Prepara’t una bona presentació de la teva empresa</li>
<li>Sigues autèntic i demostra la passió pel que fas</li>
<li>Recorda: + emoció i &#8211; funció</li>
<li>Treballa bé els missatges</li>
<li>Sigues constant i conscient en què fas i què transmets</li>
<li>Defineix una estratègia ben pautada</li>
<li>Utilitza les xarxes socials de manera professional</li>
<li>Fes que les teves accions i treball parlin de tu</li>
<li>No pensis només amb la feina què fas, pensa amb el què tu ets i mostra-ho</li>
<li>Mou-te, participa i sigues actiu</li>
</ul>
<p>I ja saps que si et fa falta un suport, e+1 forma part del teu equip !</p>
<p>Esperança Esteve – Responsable de Formació a Emprenedors e+1</p>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class="alignnone  wp-image-153" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg" alt="Esperança Esteve" width="144" height="144" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg 200w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31-150x150.jpg 150w" sizes="(max-width: 144px) 100vw, 144px" /></a></p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2015/10/08/marca-personal-mes-emocio-i-menys-contingut/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>Anuncis a les Xarxes Socials &#8211; Per què? 3 motius</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2015/05/23/anuncis-a-les-xarxes-socials/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2015/05/23/anuncis-a-les-xarxes-socials/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Sat, 23 May 2015 16:40:51 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[Social Media]]></category>
		<category><![CDATA[Xarxes Socials]]></category>
		<category><![CDATA[Anuncis a les Xarxes Socials]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=909</guid>

					<description><![CDATA[Els anuncis a les xarxes socials poden ser una gran opció per a moltes empreses al mateix temps que una gran pèrdua de temps i recursos per a altres. Avui comentarem 3 dels motius pels quals hauríes de desenvolupar una estratègia de Social Media Marketing (anuncis a les xarxes socials). Aquí teniu vàries de les [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p>Els anuncis a les xarxes socials poden ser una gran opció per a moltes empreses al mateix temps que una gran pèrdua de temps i recursos per a altres. Avui comentarem 3 dels motius pels quals hauríes de desenvolupar una estratègia de Social Media Marketing (anuncis a les xarxes socials).</p>
<p>Aquí teniu vàries de les raons per les quals recomanem l&#8217;ús dels<strong> Anuncis a les Xarxes Socials</strong>:</p>
<ul>
<li><strong>MOTIU 1: Google Adwords no funciona per a la meva empresa</strong></li>
</ul>
<p>Ho has intentat i veus que Google Adwords no et funciona tan bé com tot el món diu, no obtens resultats i estàs gastant molts diners. Per l&#8217;experiència que tenim amb els nostres clients, les raons més comuns per a les quals pot passar això són:</p>
<ul>
<li><span style="text-decoration: underline;">Keywords amb poc trànsit</span>: les teves paraules claus tenen poc trànsit: és a dir, el procès de compra del teu target no incloeix la cerca a Google o altres buscadors. Si el teu client no busca a Google no li podem mostrar els nostres anuncis a través de Google Adwords.</li>
<li><span style="text-decoration: underline;">Keywords massa cares</span>: massa competència. Hi ha moltes empreses que aposten per a les mateixes paraules claus i no pots assumir el cost d&#8217;adquisició d&#8217;un client. Per a posar un exemple: si el teu CPC (cost per click) és de 1€ i el teu ràtio de conversió és de 1% (CTR = un de cada 100 visitants compra); el teu cost de venda és de 100€, si el benefici que en treus per unitat venuda és 40€ (menor a 100€) estàs perdent diners.
<ul>
<li>Cost d&#8217;adquisició d&#8217;un client (Cost de venda): 1€* 100 = 100€</li>
<li>Benefici per unitat: 40€</li>
<li>Benefici/Pèrdues: 40€ &#8211; 100€ = -60€</li>
<li>(Per fer un càlcul acurat, hauríem de tenir en compte també el benefici de les futures compres, el que anomenem Customer Life Value)</li>
</ul>
</li>
</ul>
<p>Com ja sabeu, a e+1 ens dediquem al coaching i a la formació d&#8217;emprenedors i d&#8217;empreses. Per a promocionar la nostre <a href="http://emas-1.com/formacio-a-empreses/">formació a empreses</a> fem algunes campanyes d&#8217;Adwords. El trànsit per a la majoria de paraules claus com «Formació per a empreses» és bastant baix i la competència és molt alta. Un cost per click acceptable estaria aproximadament als 0,8€.</p>
<p>Si les conversions són bones, al final són matemàtiques i podem seguir promocionant-nos. Tot i així, hi ha que buscar la forma més eficient de generar vendes. Seguint amb el nostre cas, a través de Linkedin Ads, podem arribar a perfils més interessants als que mostrar els nostres anuncis encara que no estiguin necessàriament buscant el nostre producte. El CPC que paguem és més o menys el mateix però les conversions són més altes ja que mostrem només els anuncis a perfils que sabem que estan potencialment interessats en els nostres serveis.</p>
<ul>
<li>Seguim amb el exemple incial, però assumint que amb el ús dels Anuncis a les Xarxes Socials obtenim un CTR de 5% en comptes de un 1%:
<ul>
<li>Cost d&#8217;adquisició d&#8217;un client (Cost de venda): 1€* 20 = 20€</li>
<li>Benefici per unitat: 40€</li>
<li>Benefici/Pèrdues: 40€ &#8211; 20€ = 20€</li>
</ul>
</li>
</ul>
<ul>
<li> <strong>MOTIU 2: Vull segmentar més!</strong></li>
</ul>
<div id="attachment_784" style="width: 310px" class="wp-caption alignright"><img loading="lazy" decoding="async" aria-describedby="caption-attachment-784" class="wp-image-784 size-full" src="http://emas-1.com/es/wp-content/uploads/sites/3/2015/05/triggered-email-marketing.jpg" alt="anuncis a les xarxes socials" width="300" height="239" /><p id="caption-attachment-784" class="wp-caption-text">Anuncis a les Xarxes Socials</p></div>
<p style="text-align: justify;">Tinc un producte enfocat a un mercat ninxu i necessito segmentar. Els anunis a les xarxes socials són l&#8217;eina de publicitat online que permet una segmentació més alta gràcies a la gran quantitat d&#8217;informació que aquestes disposen dels usuaris. Les plataformes com Facebook Ads ens ofereixen la possibilitat d&#8217;arribar a usuaris molt específics. Per a posar un exemple, si la nostra empresa es dedica a vendre roba per a pagesos, podem mostrar anuncis només als usuaris de facebook:</p>
<p><em>&lt;&lt;Que visquin a Moià, de més de 30 anys, homes, que parlin català i que estiguin interessats en la naturalesa&gt;</em>&gt;</p>
<p>Si posessim els anuncis a Google Adwords, el trànsit seria baix i ademés estaríem atraient a persones erroneas i baixant el ràtio de conversió. A través dels anuncis a les xarxes socials podem arribar només a aquells als que els interessa per lo tant reduïr el cost d&#8217;adquisició d&#8217;un client.</p>
<ul>
<li><strong>MOTIU 3: Vull més, més i més! </strong></li>
</ul>
<p>Si estàs obtenint bons resultats en les campanyes que estàs llençant a Google Adwords o en altres plataformes pero encara tens més gana, vols crèixer més i més ràpid, suma&#8217;t al social media marketing i comença jaamb els anuncis a les xarxes socials. Si no, t&#8217;estaràs perdent una part important del pastís, aquells usuaris que no t&#8217;estan buscant però que podrien estar interessants en el teu producte o servei. Aquest cas normalment aplica a companyies per les quals és important escalar i crèixer ràpidament i obtenir nous usuaris abans que la competència.</p>
<p>&nbsp;</p>
<div id="attachment_785" style="width: 310px" class="wp-caption aligncenter"><a href="http://emas-1.com/es/wp-content/uploads/sites/3/2015/05/real-estate-online-marketing-funny-2.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" aria-describedby="caption-attachment-785" class="wp-image-785 size-medium" src="http://emas-1.com/es/wp-content/uploads/sites/3/2015/05/real-estate-online-marketing-funny-2-300x300.jpg" alt="anuncis a les xarxes socials" width="300" height="300" /></a><p id="caption-attachment-785" class="wp-caption-text">Anuncis a les Xarxes Socials</p></div>
<p>&nbsp;</p>
<p>Això és tot per avui, més endavant ens adentrarem en les peculiaritats de cada Xarxa Socials. Espero que us hagi estat interessant i que començeu aviat amb els Anuncis a les Xarxes socials!</p>
<p>¡Un abraçada!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p><a href="http://emas-1.com/es/wp-content/uploads/sites/3/2015/01/bcn-e14247122808951.png"><img loading="lazy" decoding="async" class="alignnone  wp-image-734" src="http://emas-1.com/es/wp-content/uploads/sites/3/2015/01/bcn-e14247122808951-283x300.png" alt="bcn-e1424712280895" width="165" height="175" /></a></p>
<p>&nbsp;</p>
<p>Pau Barrachina &#8211; Expert en Màrqueting Digital i Ecommerce</p>
<p>Col·laborador e+1  (<a href="https://www.linkedin.com/in/paubarrachina">Linkedin</a>)</p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2015/05/23/anuncis-a-les-xarxes-socials/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>Constel·lacions Organitzacionals: Una Metodologia Innovadora al Servei de l&#8217;Empresa</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2015/03/03/constel%c2%b7lacions-organitzacionals/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2015/03/03/constel%c2%b7lacions-organitzacionals/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 03 Mar 2015 12:06:52 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[Constel·lacions]]></category>
		<category><![CDATA[Constel·lacions Sistèmiques]]></category>
		<category><![CDATA[constel·lacions]]></category>
		<category><![CDATA[constel·lacions sistèmiques]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=850</guid>

					<description><![CDATA[Les Constel·lacions Organitzacionals, també anomenades Constel·lacions Sistèmiques, són un mètode de coneixement per trobar solucions a situacions que ens causen dificultat, i sobre les quals, sovint, creiem que no tenim cap control, ni capacitat de canviar-les. Les Constel·lacions Organitzacionals són una metodologia visual i pràctica de representació de la realitat a través d&#8217;imatges que revelen les [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p>Les Constel·lacions Organitzacionals, també anomenades Constel·lacions Sistèmiques, són un mètode de coneixement per trobar solucions a situacions que ens causen dificultat, i sobre les quals, sovint, creiem que no tenim cap control, ni capacitat de canviar-les. Les Constel·lacions Organitzacionals són una metodologia visual i pràctica de representació de la realitat a través d&#8217;imatges que revelen les dinàmiques subjacents en un sistema.</p>
<p>Mitjançant el treball amb constel·lacions organitzacionals s&#8217;obté informació de manera ràpida sobre les dinàmiques d&#8217;un sistema que afecten el nostre benestar, i permeten aflorar aspectes dels problemes que abans no s&#8217;havien considerat, en àmbits tan personals (familiars, de parella, etc.), com laborals.</p>
<p>Per <strong>«sistema»</strong> (en grec, estar junts) entenem un conjunt de diversos elements interrelacionats entre si, i que tendeix a l&#8217;equilibri, de tal manera que tot el resultat és diferent de la simple suma de les parts i qualsevol canvi en una d&#8217;aquestes parts afecta a tot el sistema. El treball sistèmic es centra en la relació (interdependència) entre els elements d&#8217;un sistema segons la qual tota variació d&#8217;un element implica variacions en els altres elements del sistema connectat a ell.</p>
<p><strong>Les empreses i organitzacions són sistemes</strong> en les quals apareixen nombrosos elements: accionistes, socis-fundadors, proveïdors, clients, aliats, etc. Fins i tot, un projecte empresarial és un sistema.</p>
<p>El treball de constel·lacions organitzacionals és un mètode que permet trobar solucions innovadores a preguntes i desafiaments empresarials, sovint, molt complexos que es presenten a les empreses i que tenen a veure amb interaccions disfuncionals que passan entre els elements del sistema.</p>
<p><strong>Què aporta la visió sistèmica a una organització?</strong></p>
<p>La visió sistèmica i les constel·lacions aporten a l&#8217;organització unes claus de comprensió del que està passant en una organització. Les organitzacions estan acostumades a: analitzar els problemes des d&#8217;una causalitat lineal (causa-efecte) mentre que la visió sistèmica permet entendre que hi ha una causalitat circular interdependent entre els elements del sistema empresa.</p>
<p>En una empresa, quan alguna cosa surt malament es busquen culpables i responsables Qui ha estat? De qui és la culpa ..?</p>
<p>Per contra, la visió sistèmica permet visualitzar els problemes i les situacions en terme de Què està passant aquí? ¿De quina manera aquest fet està relacionat amb &#8230;?</p>
<p>D&#8217;aquesta manera s&#8217;observa la situació en la seva globalitat i es posen en relleu «els punts cecs» que no s&#8217;havien pres en consideració en un primer anàlisi.</p>
<p>Quan prenem en consideració tots els elements del sistema, la comprensió sobre el que està passant és més completa i és més fàcil trobar solucions.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/03/constelaciones-organizacionales-kur-klinikum.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class="aligncenter wp-image-855 size-full" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/03/constelaciones-organizacionales-kur-klinikum.jpg" alt="constelaciones-organizacionales" width="680" height="398" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/03/constelaciones-organizacionales-kur-klinikum.jpg 680w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2015/03/constelaciones-organizacionales-kur-klinikum-300x175.jpg 300w" sizes="(max-width: 680px) 100vw, 680px" /></a></p>
<p>&nbsp;</p>
<p><strong>En què pot ser útil una constel·lació organitzacional?</strong></p>
<ul>
<li>Màrqueting: per treballar amb el llançament de nous productes, marca &#8230;</li>
<li>Direcció de projectes: estructurar el projecte, aclarir objectius, solucionar situacions de crisi, millor gestió d&#8217;equips.</li>
<li>Direcció estratègica: lideratge, canvi cultural, detectar problemes, simulació i clarificació d&#8217;opcions estratègiques, anàlisi de factors d&#8217;èxit, adquisicions i processos de fusió.</li>
<li>Equips: desenvolupament d&#8217;equips, clarificació de rols, maneig de conflictes, relacions entre departaments, relacions conflictuals cap / empleats / socis / col·laboradors, etc.</li>
<li>RRHH: anàlisi del potencial, selecció del personal, plans de carrera, recursos i competències personals, clima laboral, organització de departaments.</li>
<li>Empreses familiars: lideratge i clarificació de rols, dinàmiques familiars i organitzacionals.</li>
</ul>
<p>Hi ha diversos formats per a treballar amb constel·lacions però el més habitual és el format taller, en el qual un grup de persones es reuneixen per treballar una o diverses configuracions i els representants actuen com a representants.</p>
<p>Per entendre la mecànica d&#8217;una constel·lació organitzacional és aconsellable participar a un taller com a representant i experimentar en «viu» el seu funcionament.</p>
<p><strong><em>Paola Pozzi &#8211; Col·laboradora e+1 (</em></strong><strong><em>Coach y Consultora Sistémica)  </em></strong><a href="http://www.paolapozzi.com"><strong><em>www.paolapozzi.com</em></strong></a></p>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/COACHING-PRESENCIAL-reducido.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class="alignnone  wp-image-114" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/COACHING-PRESENCIAL-reducido.jpg" alt="Paola Pozzi" width="143" height="144" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/COACHING-PRESENCIAL-reducido.jpg 285w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/COACHING-PRESENCIAL-reducido-150x150.jpg 150w" sizes="(max-width: 143px) 100vw, 143px" /></a></p>
<p>&nbsp;</p>
<p>(Traducció per Esperança Esteve)</p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2015/03/03/constel%c2%b7lacions-organitzacionals/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
		<item>
		<title>Formació per empreses:  + formació = + Beneficis</title>
		<link>http://emas-1.com/blog/2015/02/28/formacio-per-empreses/</link>
					<comments>http://emas-1.com/blog/2015/02/28/formacio-per-empreses/#respond</comments>
		
		<dc:creator><![CDATA[e+1 Formem part del teu equip!]]></dc:creator>
		<pubDate>Sat, 28 Feb 2015 17:13:23 +0000</pubDate>
				<category><![CDATA[cursos per empreses]]></category>
		<category><![CDATA[formació]]></category>
		<category><![CDATA[formació per empreses]]></category>
		<category><![CDATA[Formació per empreses]]></category>
		<guid isPermaLink="false">http://emas-1.com/?p=835</guid>

					<description><![CDATA[Les empreses d&#8217;èxit tenen un pla de millora contínua, moguda i impulsada per la formació. Vols formar part d&#8217;aquest grup d&#8217;empreses? Per e + 1 la formació per empreses és l&#8217;art de treballar en pro de la motivació de l&#8217;equip i en l&#8217;elecció i adaptació de les eines adequades per aconseguir un benefici òptim. La Formació [&#8230;]]]></description>
										<content:encoded><![CDATA[<p>Les empreses d&#8217;èxit tenen un pla de millora contínua, moguda i impulsada per la formació. Vols formar part d&#8217;aquest grup d&#8217;empreses? Per e + 1 la <strong>formació per empreses</strong> és l&#8217;art de treballar en pro de la motivació de l&#8217;equip i en l&#8217;elecció i adaptació de les eines adequades per aconseguir un benefici òptim. La Formació per empreses és l&#8217;ànim de millora i creixement.</p>
<p>Amb l&#8217;intenció de sumar volem compartir amb tu aquest post en el que analitzem les raons principals per les quals les empreses han d&#8217;invertir en formació, recomanem a quí impartir aquesta formació i quin tipus de formació per empreses.</p>
<p>Aixi doncs, et recomanem començar per fer un diagnòstic de la situació de la teva empesa i una anàlisi de les necessitats formatives per a veure si hi ha àrees de millor a través de les quals es poden augmentar els beneficis.  Aquest questionari  t&#8217;ajudará  a detectar i identificar les teves necessitats:</p>
<p><strong><span style="text-decoration: underline;">Per què he d&#8217;invertir en formació?</span></strong></p>
<ul>
<li>Està la nostra empresa aprofitant els suports tecnològics que ens ofereix el mercat? Hi ha algun mitjà que voldries treballar i que per falta de coneixement no utilitzes, xarxes socials, newsletters, cloud, google +, crm &#8230;.?</li>
<li>Què en saps d&#8217;Acompli, Google Inbox, Help Scout, Slack RelateIQ, Google Apps, Evernote, HelloSign i SaneBox? Segur que els ordinadors de la teva empresa treuen fum, la tecnologia realment és increïble, ha canviat la manera en què treballem.</li>
<li>Els professionals que treballen a l&#8217;empresa estan prou motivats per realitzar les seves tasques amb la implicació necessària per assolir els objectius?</li>
<li>Tenen els coneixements necessaris?</li>
<li>Quan vas fer l&#8217;últim repàs d&#8217;efectivitat laboral?</li>
</ul>
<p><strong><span style="text-decoration: underline;">Qui s’ha de formar?</span></strong></p>
<ul>
<li>Quants canvis en la metodologia del treball has aplicat en l&#8217;últim any? Tu has fet aquest exercici de millora?</li>
<li>Quines persones es resisteixen a sortir de la seva zona de confort i necessiten un petit incentiu? Identifica aquells que tenen resistència als canvis i motívals!</li>
<li>Les persones que lideren equips, tenen els comportaments i actituds necessàries per a la presa de decisions i l&#8217;elaboració d&#8217;estratègies? Segur que pot millorar-les i desenvolupar noves habilitats.</li>
<li>Has pensat a qui li convendría millorar la gestió del temps?</li>
</ul>
<p><strong><span style="text-decoration: underline;">Quin tipus de formació?</span></strong></p>
<ul>
<li>Un cop analitzades les teves necessitats i establert l&#8217;objectiu, busca professionals amb experiència en formació per empreses que empatitzin amb el teu equip.</li>
<li>Elimina aquelles formacions o activitats que no aportin valor AFEGIT.</li>
<li>Introdueix nous elements i busca una flexibilitat en el programa</li>
<li>Pregunta per la metodologia que aplicant i dissenyeu junts un Planning de treball</li>
</ul>
<p>Les oportunitats de millora hi són, el repte consisteix a veure-les, identificar-les i posar-se en acció.  Aquí tens els nostres els nostres cursos (<a href="http://emas-1.com/formacio-a-empreses/">Formació per empreses</a>) i ja saps si tens qualsevol dubte contacta amb e+ 1 formem part del teu equip i estarem encantats d&#8217;ajudar-te.</p>
<p>Salutacions i endavant!</p>
<p>Esperança Esteve  <a href="https://twitter.com/EspeEsteve1">@EspeEsteve1</a> <a href="http://goo.gl/lRBscK">Linkedin</a></p>
<p>Fundadora de  e+1, Responsable de Formació per Empreses i Emprenedors</p>
<p><a href="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg"><img loading="lazy" decoding="async" class="alignnone  wp-image-153" src="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg" alt="Esperança Esteve" width="165" height="165" srcset="http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31.jpg 200w, http://emas-1.com/wp-content/uploads/2014/10/3c795a31-150x150.jpg 150w" sizes="(max-width: 165px) 100vw, 165px" /></a></p>
]]></content:encoded>
					
					<wfw:commentRss>http://emas-1.com/blog/2015/02/28/formacio-per-empreses/feed/</wfw:commentRss>
			<slash:comments>0</slash:comments>
		
		
			</item>
	</channel>
</rss>
