<?xml version='1.0' encoding='UTF-8'?><rss xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom" xmlns:openSearch="http://a9.com/-/spec/opensearchrss/1.0/" xmlns:blogger="http://schemas.google.com/blogger/2008" xmlns:georss="http://www.georss.org/georss" xmlns:gd="http://schemas.google.com/g/2005" xmlns:thr="http://purl.org/syndication/thread/1.0" version="2.0"><channel><atom:id>tag:blogger.com,1999:blog-5219704733138622569</atom:id><lastBuildDate>Tue, 10 Sep 2024 02:35:32 +0000</lastBuildDate><category>Cara</category><category>Konsumen cerdas</category><category>Schedule</category><title>purplechronicle</title><description></description><link>http://purplechronicle.blogspot.com/</link><managingEditor>noreply@blogger.com (Unknown)</managingEditor><generator>Blogger</generator><openSearch:totalResults>3</openSearch:totalResults><openSearch:startIndex>1</openSearch:startIndex><openSearch:itemsPerPage>25</openSearch:itemsPerPage><item><guid isPermaLink="false">tag:blogger.com,1999:blog-5219704733138622569.post-5606630841135401999</guid><pubDate>Tue, 26 Mar 2013 18:14:00 +0000</pubDate><atom:updated>2013-03-26T11:14:49.572-07:00</atom:updated><category domain="http://www.blogger.com/atom/ns#">Cara</category><title>Cara Memperbesar Payudara </title><description>&lt;b&gt;Cara Memperbesar Payudara&lt;/b&gt; Itu adalah pagi yang cerah, meskipun tidak sangat hangat. April masih belum terlalu baik, kami tidak terburu-buru, dan berjalan menaiki bukit. Pondok itu menyenangkan untuk melihat dan baik terletak - terselip di jalur tenang tapi cukup dekat jalan utama dan rute bus. Cara Memperbesar Payudara&amp;nbsp; Ketika kami mendekati pondok lagi (setelah lama mencari kunci yang membuka pintu) kami bertemu seorang wanita negara yang memiliki Berita untuk memberitahu siapa saja yang ingin mendengarkan. Kita harus menjadi berkah baginya, karena kita tidak tahu bahwa peristiwa besar telah terjadi.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&quot;Ini D-Day!&quot; Mengumumkan wanita itu, &quot;Kami telah menginvasi Perancis!&quot; &quot;Benarkah?&quot; &quot;Ya! ! Itu di radio &quot;&quot;? Apakah Anda yakin &quot;tanyaku tegas,&quot; Siapa yang mengumumkan &quot;&quot; Kami &quot;katanya gembira,&quot; Mereka semua sudah di udara -! Eisenhower, Raja Norwegia dan semua mereka. Ya, D-Day! Raja berbicara malam ini ... &quot; &quot;Apakah kami mendapat darat, atau ...?&quot; &quot;Ya, &lt;i&gt;Cara Memperbesar Payudara&lt;/i&gt;&amp;nbsp; mereka mendorong pedalaman dan korban tidak terlalu buruk. Mereka mendarat di Semenanjung Cherbourge. Air-borne tentara juga! Ini adalah hal yang nyata! &quot;&lt;br /&gt;</description><link>http://purplechronicle.blogspot.com/2013/03/cara-memperbesar-payudara.html</link><author>noreply@blogger.com (Unknown)</author></item><item><guid isPermaLink="false">tag:blogger.com,1999:blog-5219704733138622569.post-1411780270035205688</guid><pubDate>Tue, 26 Mar 2013 08:39:00 +0000</pubDate><atom:updated>2013-03-26T01:39:09.127-07:00</atom:updated><category domain="http://www.blogger.com/atom/ns#">Konsumen cerdas</category><title>Konsumen cerdas paham perlindungan konsumen</title><description>Konsumen cerdas paham perlindungan konsumen Kami akhirnya menyimpulkan bahwa pemilik, putra alami Ratu Victoria, telah menyebabkan istrinya mengalami keguguran yang membunuhnya dan kemudian telah melemparkan tubuhnya ke dalam sumur, (jelatang Jangkung tumbuh di seluruh kebun, tetapi tidak di sekitar sumur. ..) dan akhirnya ia dijahit dirinya dalam karung dan berbaring di sana &#39;til ia meninggal dan membusuk dan mulai mencium ...&lt;br /&gt;</description><link>http://purplechronicle.blogspot.com/2013/03/konsumen-cerdas-paham-perlindungan.html</link><author>noreply@blogger.com (Unknown)</author></item><item><guid isPermaLink="false">tag:blogger.com,1999:blog-5219704733138622569.post-7577444536268945456</guid><pubDate>Wed, 28 Nov 2012 19:24:00 +0000</pubDate><atom:updated>2012-11-28T11:24:26.803-08:00</atom:updated><category domain="http://www.blogger.com/atom/ns#">Schedule</category><title>Schedule PTK in coming</title><description>Tengahari td diskus dgn bos pasal exam 
siri 3 on november ni yg kitaorg nak buat..hihi..aku spt biasa, dtg jak 
jadual baru gerenti sakit kepala satu badan. tekejut dgn jadual 
kot..agaknya la..and kalau da sebut pasal exam ni, da terpacak dalam 
kepala aku ni OVERTIME! gerenti..dan kalau aku overtime, perkara pertama
 aku akan ingat adalah CINTA KIRANA..mesti aku ter missing cerita 
tu..and yes, kalau da sebut pasal exam ni banyak benda kena buat.&lt;br /&gt;
&lt;div style=&quot;text-align: justify;&quot;&gt;
&lt;br /&gt;tadi
 puan bos da diskus pasal jadual dan plan2 sepanjang bulan ogos to 
november. bukan takat tu jak, meeting segala bala kena handle..nak sebut
 pasal meeting, mmg  gelabah satu badan ni..kena make a col to pa 
pengarah, ubah tarikh if pengarah tak dapat nak dtg meeting pasal nnti 
tak cukup korum..tak buat semua ni, abis la pn bos tarik muka dgn geng2 
bas sekolah..&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;neway, handle bahagian exam only me and kak tina 
and too si pn bos dan encik tn bos..apa2 keputusan kena rujuk encik tn 
bos. kalau encik tn bos tak de, kadang2 pn bos kena ambil keputusan 
sendiri..tp, yg aku suka pasal pn bos is, kalau dia tak sure apa2 she 
will asking both of we..hihi..sedangkan keputusan kena pn bos yg 
putuskan..tak lucu ke tu?hihi..tp tak pe, aku senang banget keje dgn pn 
bos dan kak tina..&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;ckp pasal jadual, ogos ni kena buat 
preparation da, jadual dan checklist aku da siapkan petang td sebelum 
balik. tp aku tak sempat edit balik, so aku pas to kak tina...sayang kak
 tina..hukhuhkhuhk...ecok kena tgk balik..jom checklist ringkas:&lt;/div&gt;
&lt;br /&gt;&lt;div style=&quot;text-align: justify;&quot;&gt;
1. Senarai calon seramai 450 i think kena update&lt;br /&gt;2. Meeting bersama penyedia soalan...hihi..bila sebut meeting, 1 benda yg aku suka sgt..Makan Free!!!&lt;br /&gt;3. Meeting Panel penilai for calon&lt;br /&gt;4.
 Meeting bentang soalan exam..tak bape suka that time..pasal, kertas 
soalan akan dipotostat dan diedit oleh aku    dan kak tina. erti kata 
lain, only OUR! huhuhu..&lt;br /&gt;5. Bimbingan for calon..kena buat nota dan design2 for nota, tu bab aku..penat juga nak buat..&lt;br /&gt;6. Edit mengedit...edit mengedit spt biasa last check utk exam berjalan..selalunya wajib kena ot kat semua atas tu&lt;br /&gt;7.
 Exam time!..kan aku da kata, aku la dan kak tina la segala2nya kalau 
pasal exam ptk ni..jadi, tak blh nak cuti langsung yer time ni..&lt;br /&gt;8. Meeting Lembaga...ya, ni last meeting indos result sblm markah result dihantar ke pihak exam negeri..hihi&lt;/div&gt;
9. Done..dan free...opsss..tak free lagi..byk lagi nak kena buat..&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;div style=&quot;text-align: justify;&quot;&gt;
ar,
 korang nampak tu betapa jadual aku ketat sgt..spt aku nak mengambil 
exam..opss..terkeluar pasal mengambil exam, aku tak ambil exam utk 
pengesahan jawatan aku lagi..hihi..&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;stop sini dulu, mata da mengantuk sgt2..nanti panjang2 tulis blm tentu korang baca..hihi..&lt;/div&gt;
</description><link>http://purplechronicle.blogspot.com/2012/11/schedule-ptk-in-coming.html</link><author>noreply@blogger.com (Unknown)</author></item></channel></rss>