دانلود فیلم 700 مگابایتی در ترکیه تنها 4 دقیقه طول خواهد کشید!

شرکت مخابرات ترکیه سرعت اینترنت در آن کشور را تا 8 برابر افزایش خواهد داد. سرعت اینترنت در ترکیه به 32 مگابیت در ثانیه افزایش یافته و به این ترتیب دانلود یک فیلم هفتصد مگابایتی تنها 4 دقیقه به طول خواهد انجامید!

شرکت TTNet وابسته به مخابرات ترکیه خود را برای ارائه تکنولوژی VDSL2 آماده می کند. با وارد چرخه شدن VDSL2 یا Very High Speed Digital Subscriber Line 2 سرعت اینترنت در دو پاکت جداگانه 32 مگابیت و 16 مگابیت به مشتریان عرضه خواهد شد. با ارائه سرعت 32 مگابیت، ترکیه پرسرعت ترین اینترنت اروپا را خواهد داشت.

مشتریان VDSL2 برای استفاده از این تکنولوژی باید مودمی را که قابلیت ساپورت آنرا دارد نصب نمایند. دانلود یک سی دی 700 مگابایتی با VDSL2 در ترکیه تنها 4 دقیقه طول خواهد کشید.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه ملیت، همینطور با ورود تکنولوژی VDSL2، کاربران اینترنتی شرکت مخابرات ترکیه خواهند توانست از ایمیل اختصاصی شان در آن شرکت بهره بیشتری ببرند و از 96 هزار قطعه موسیقی عرضه شده در سایت TTNet نیز در ماه تا 500 اثر دانلود کنند و بدون هیچ محدودیت و بدون پرداخت هزینه می توانند این آثار را ببینند.

بخشهای ویدئو و بازی سایت TTNet نیز در حال راه اندازی است و بخش آموزش کودکان نیز در این سایت راه اندازی شده است و تمامی این بخشها لزوم دسترسی به اینترنت پرسرعت تر را آشکار کرده بود.

گفتنی ست اکنون در ترکیه سرویس اینترنت دیال آپ معنایی ندارد و تمامی مشترکان اینترنت در ترکیه از تکنولوژی ADSL بهره مند هستند. بانکداری الکترونیکی و اینترنتی در ترکیه بسیار گسترش یافته است و دولت در حال سرمایه گذاری وسیعی روی آموزش الکترونیکی می باشد.

VDSL2 چیست؟

جدیدترین و سریعترین تکنولوژی اینترنت پهن باند یا VDSL2 در بسیاری از کشورها برای کاربرانی که خواستار دانلود فیلم، موسیقی یا تماشای آثار هنری هستند راه اندازی شده است. بالاترین سرعت این تکنولوژی 250 مگابیت در ثانیه می باشد و کیفیت و سرعت بر اساس فاصله تغییر می کند. به عنوان مثال سرعت در فاصله 500 متری از 250 مگابیت به یکصد مگابیت، در فاصله یک کیلومتری به 50 مگابیت و از فواصل بالای 1.6 کیلومتر نیز به 24 مگابیت در ثانیه کاهش می یابد.


2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

در بلاگ نیوز لینک دادم

ناشناس می‌گوید:

مطالبی که می نویسی حرف ندارند. دمت گرم.