קרן הומניטרית מחפשת מעצב/ת לאתר

הזדמנות מיוחדת למעצבי האתרים שבכם.

ה-BSST, British Shalom Salaam Trust מחפשים עיצוב ובנייה של אתר חדש, במקום האתר הנוכחי שנראה קצת חובבני.

מדובר בקרן התומכת ביוזמות הומניטריות שתומכת במגוון מיזמים ישראלים ופלשתינים בתחום קידום השלום ודו-הקיום בין העמים. הגישה שלהם מעניינת: עובדים על ריבוי מענקים קטנים שתומכים במיזמי גראס-רוטס, בגישת "תנו להם חכות ולא דגים." בין הארגונים הישראלים הנתמכים גם סלון מזל ומחסום ווטצ'.

האתר שהם מחפשים לא מורכב טכנולוגית, בעיקר מחפשים לתת לתוכן שלהם ליטוש עיצובי שישקף את הארגון המקצועי ורב הפעלים שמאחוריו. התוכן יישאר פחות או יותר זהה.

עדיפות למתנדבים, אם כי יש אפשרות לתשלום סמלי (שמאחר והוא בפאונדים אני משער שיהיה גבוה מתשלום סמלי ישראלי).
יש כאן הזדמנות לעזור לארגון שעושה הרבה דברים טובים וגם לקבל חשיפה בינלאומית מול שכבת נאמנים ותורמים בפרופיל מאוד גבוה.

משרדי אינטראקטיב – זה יכול להתאים גם לכם כפרויקט פרו-בונו. לאנשי מקצוע מנוסים אני מניח שמדובר בערך ביום עיצוב וחצי יום תכנות HTML.

אם אתם חושבים שאתם יכולים לתרום למטרה החשובה הזאת, אנא פנו ל: my2ndinbox@gmail.com נא לצרף לפנייה שני לינקים לאתרים שבניתם לאחרונה, ואם יש אז גם לאתר פורטפוליו מעודכן. נא לפנות עד 21.4.2008

מאת: Uri Baruchin

Uri is an international strategist based in London, specialising in brand, creative strategy, proposition development, CX and content. He runs a boutique agency, teaches the D&AD's masterclass in strategy, and is the strategy mentor for SCA. He writes about marketing, culture and technology.

2 תגובות על ״קרן הומניטרית מחפשת מעצב/ת לאתר״

  1. פינגבאק: ברווז על הגג

כתיבת תגובה