מבזק מיקרוסופט

ההתעסקות בגוגל קצת הסיטה את תשומת הלב שלנו מחברה קטנטנה שאולי כדאי להקדיש לה מדי פעם כמה מילים. כן, היא לא מתה. בינתיים.

1. מיקרוסופט הודיעה כי היא חתכה את מחירי ויסטה בסין ביותר מחצי. בעל הבית השתגע! ויסטה בייסיק עולה עכשיו בביג'ין רק 66 דולר במקום 201 דולר וחבילת הום-פרימיום עולה עכשיו רק 118 דולר במקום 238 דולר. אז מי אמר שפיראטיות לא משתלמת?

2. מיקרוסופט תשחרר ביום שלישי הבא כמה עדכוני אבטחה קריטיים לויסטה, כמה טלאים שמשפרים ביצועים ובאופן כללי תגרום לנו להחסיר פעימה עד שנראה שהעדכון הזה עובר בשלום. אבל רגע, האם עדכוני האבטחה האלו לא דלפו כבר לרשת? כמובן שהם דלפו לרשת. האם זה גרם למיקרוסופט להקדים את מועד שחרור הטלאים? כמובן שלא (שיהיה סדר! שְנֵל!). רמת הפיראטיות כל כך גדולה שמתחילים לגנוב גם עדכוני אבטחה. תשיגו לי את האחראי על האינטרנט. הלו, רזי!

3. מיקרוסופט תשחרר גרסה של אופיס בחינם! לפני שאתם מתרגשים, לפני שאתם קופצים, לפני שאתם שואלים מה היו"ר (לא אני, גייטס) מעשן, כדאי לדעת שלא באמת מדובר באופיס. מדובר ב-Works שהיא הגרסה הזבלית של אופיס שמיקרוסופט מעיזה למכור במשו כמו 40 דולר לחתיכה. לפני שאתם אומרים "טוב נו, בכל זאת בחינם", כדאי שתדעו שהגרסה הזו תהיה מלאה בפרסומות כדי שתדעו ששום דבר ממיקרוסופט לא מגיע בחינם ושאם אתם בכל זאת רוצים משהו בחינם ממיקרוסופט לפחות יתקעו אתכם ככה שלא תשכחו את זה. אף פעם. בארור שאני רוצה את הגרסה הזו, בארור. בבקשה מיקרוסופט, תני לי Works תמורת פרסומות, בבקשה מיקרוסופט, בבקשה. פפפףףף, אבאש'כם טכנאי מזגנים! (תגובות 139, 140).

ולסיום פינת הביזאר. מיקרוסופט ואפל חתמו על הסכם במסגרתו הראשונה מסכימה שהמשתמשים במחשבי מק שמייצרת השניה, יוכלו להשתמש בפונטים של הראשונה. העולם ניצל, אפשר לחזור לשגרה.

12 מחשבות על “מבזק מיקרוסופט

  1. בתור משתמש חלונות אין לך מושג איזה ביץ' זה שאין לך את הפונטים שכולם שולחים לך מסמכי וורד שכתובים בהם… באסה!

  2. חשוב לציין שרבים ממשתמשי לינוקס משתמשים בפונטים האלה. בעצם זה שמיקוסופט חותמת על הסכם עם אפל היא מנסה לאותת למשתמשי לינוקס שהם פיראטים והיא עלולה לתבוע אותם. אני לא אתפלא אם יסתבר שמיקרוסופט שילמו לאפל ולא להפך כפי שהייתם מצפים. זה גם מה שהיה עם הסכם נובל (נובל משלמת למיקרוסופט על הזכות לשלב בהפצת הלינוקס שלה רכיבי תוכנה שמיקרוסופט טוענת שיש לה זכויות עליהם, אבל בתמורה מיקרוסופט משלמת לנובל עוד יותר על כל מיני דברים אחרים).

  3. מק לא אמור להיות הרבה יותר גרוע?
    זאת אומרת, מעבר לזה שהוא מנסה להיות מונופול גם על חומרה ולא רק על תוכנה כמו עם וינדוס, הבנתי שמק באופן כללי סתם גרוע.

  4. כרגע ראיתי את ג'ון דבוראק טוען, בתכנית האירוח האינטרנטית שלו Cranky Geeks, שמיקרוסופט עושים מהלכים לקראת יצור מחשב משלהם, כמו אפל. הטענה היא שה-Zune המטופש, שנדון לכליה עוד לפני שיצא, היה מין פיילוט לכל מיני ערוצי שיווק, שירות טכני ותחזוקה, וכו'.

  5. יובל, אולי תעשה ככה מבזקי לינוקס? גם ככה חצי מהקוראים בגלוב משתמשים בהפצה כלשהיא וכולנו יודעים שאתה נותן דיסקים של אובונטו בתור "שי לחג" לעובדי הגלוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *