סקרים אמיתיים

אנא ילדים, הסתכלו נא בסקר הבא (באדיבות NRG), וציבעו בצבעים עליזים את ה-click fraud:

פחחח

(ההשתתפות מותרת לעובדי נרג', ככל הנראה)

ממתי "סגן עורך ישראלי" הוא ג'וב מרושת? מדובר הרי בעיתון מטרו רכבת תחנות דלק המופץ חינם בפרינט. ואם כבר עיתונים, אז מה בנוגע ל"עורך למהנט" – זה לא ג'וב נחשק, או שאסור לדבר אתרים כאלה?

בכלל, נראה שיוצרי הסקר שכחו איזה ג'וב מקוון נחשק או שניים – נניח "זה שמדליק את הראוטר באחוזה של גאידמק" או "האחראי על דיווח בנוגע להצפות בצינורות של האינטרנט".

25 מחשבות על “סקרים אמיתיים

  1. לפי דעתי להיות גיים מסטר של וואוו זה יותר כיף, גם כי אתה משחק חינם, יש לך את כל החפצים שאתה רוצה, מעט זמן עבודה ומשלמים הרבה!

  2. אני החלט מבינה למה לערוך את אתר האנרגיה זו אחת העבודות הנחשקות ברשת, לא הייתם רוצים לשבת כל היום ולהגות כותרות מבריקות ומשחקי מילים שנונים כמו "יהודים בחלל", כאשר פרצת-פרצוך" "בום של הנצחה" והחביב עלי: "ונמר עם ביל ירבץ": http://www.nrg.co.il/online/10/ART1/469/023.html מי יכול לגלות לי מה הם זוממים שם בקטנטן ורך?

  3. גם להיות ש.ג בגלוב זו עבודה מקוונת לא רעה. השעות נוחות, אפשר לקרוא ומתנחמים בעובדה שגם במישרות בכירות יותר לא מקבלים משכורת.

  4. מוסיף – אתה לא חתום על חוזה סודיות? מה שכתבת עכשיו לא מפר את חוזה הסודיות שלך? יהונתן, תבדוק בבקשה אם אפשר לתבוע את מוסיף. תודה.

  5. אתה לא צריך עורך דין כדי לתבוע את מוסיף, חלק מחוזה ההעסקה שלו הוא שכל ענייניו יידונו בבית המשפט הפנימי של הגלוב לענייני משמעת (דנדוש המוציאה לפועל).

  6. עידו, אני מתרה בך!
    אני עו"ד המאפיה של הקונצרן, אני נמוציא לפועל (או בעגה משפטית: יובל התובע והשופט, אני התליין).
    בכל מה שקשור בכספים או במינוי ובפיטור של עו"ד המאפיה אני גם התובע והשופט.

    כדור מרובע: הוא לא יו"ר הגלוב, הוא יו"ר הקונצרן. הגלוב הוא המותג של הקונצרן.
    אתה חדש אז נסלח לך (גרגורי, לך תעגל את הכדור!)

  7. זה מצחיק, ששניים מהג'ובים האלו היו שייכים בעבר ובהווה לליכטש, ובהתאם – שניים מהג'ובים האלו היו שייכים בעבר ובהווה לאילן גטניו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *