31 מחשבות על “חשבתי שהם יפנו את הלחי השניה

  1. מהמשטרה נמסר ל-ynet בתגובה: "מדובר בתקלה חמורה שתוקנה לאלתר, ונגד האחראי ייבחנו צעדים משמעתיים".

    תוקנה לאלתר? לאלתר?

    כאילו מה, יצא ביפ מתקן בנוסח:
    אופס, קבלו תיקון! קבלו תיקון! 15,001 ערבושים-בני-זונות הגיעו לעצרת באום אל פחם

    או:
    יש להתעלם מההודעה הקודמת! ניצפו 15 אלף ערבים, אני חוזר ערבים,
    ולמי שלא הפנים ע-ר-ב-י-ם, עוד לא הבנתם? נו, ערבושים..

  2. אה, כן, וגם:

    האפיפיור ציטט אמירה של קיסר ביזנטי מהמאה ה-14 לפיה "הנביא מוחמד הביא לעולם רק רוע", עורר את חמתם של מוסלמים ברחבי העולם שטוענים שהוא הצטרף ל"ברית הציונית-אמריקנית"

    בטח הצטרף. עכשיו הימים הנוראים – והוא כבר אומר סליחות. סחטיין עליו. יהודי כשר.

  3. תמר תמר, עם כל הכבוד, תמר יש רק אחת, וזו אני. את מוזמנת לשקול שינוי שם לפני שיובל יטפל בנושא בצינורות המקובלים (שחורים וקשים).

  4. תמר, אין לי כוונה לשנות את השם (או להחליף את המין). לא שזה כזה עקרוני (זה כן), אלא בעיקר משום שאני ידועה כחובבת צינורות. לפיכך, אני ממתינה בכסיסת ציפורניים לעונשו של היו"ר.

  5. אני אקח על עצמי את תפקיד הורס-המסיבות (באופן מסורתי שייך למוסיף ו/או רוגל) ואגיד שצחוק צחוק, הסיפור הזה מעיד על בעייה תפיסתית עמוקה בכוחות המשטרה שלנו, ועל החומר האנושי שמגיע אליה (בעיקר בדיחות הפוסט-פיטנגו). ובעניין האפיפיור, זה יפה שהאוכלוסיה המוסלמית של העולם בחרה להביע את מחאתה בדרך שקטה וחביבה כמו יריות ופיצוץ כנסיות. הם בכלל לא מוכיחים את הפואנטה שלו ככה.

  6. איך זה עובד בכלל? העיתונאים נכללים ברשימת התפוצה של המשטרה, או שהם מקבלים את הידיעות בסתר?

    המידע שנשלח לביפרים איננו כולל שום הצפנה, וכבר הוכח בעבר שבאמצעות תוכנת מחשב פשוטה ניתן להאזין להודעות שנשלחות למנוי מסויים או לכל המנויים. דבר שלא כל־כך פשוט אם משתמשים ברשת הסולולרית…

  7. תומר, בעיקרון כמובן שדוברי המשטרה השונים מוציאים ביפרים לעיתונאים הרלוונטיים. אבל לפי מה שהסבירה הדס שטייף בגל"צ, כאן זה לא היה המקרה, כלומר, במשטרה מטומטמים אבל לא עד כדי כך.

    מדובר בביפר ב"תפוצה פנימית" שהוצא למפקדי המשטרה השונים. לפחות לאחד מהם זה בכל צרם, והוא החליט להדליף את זה לשטייף.

  8. אני לא מבין מה המהומה…
    אז אמרו ערבושים, מה אם היו אומרים 15 אלף עוכרי ישראל שקוראים לשלטון מוסלמי בכל העולם ובירתו ירושלים זה היה מצטייר יותר יפה אצל כמה יפי נפש מהעיתונות שהאמת כואבת להם.

  9. כשראעד סאלח עומד וצועק שירושלים תהיה בירת החליפות הערבית (כן, מייד אחרי שאסד מתפטר), אפשר להבין את אי הנחת בקרב קהלים מסויימים מהאוכלוסיה הערבית. זה לא מייצג וכו', אבל זה מה שאנשים רואים בטלביזיה.

  10. אני לא מבינה: אין מבדקים בקבלה למשטרה? לא בודקים שם גזענות?
    למשרתים כבר במשטרה התחילו סדנאות, חבל שזה לוקח יותר מזדי זמן. גם זה ביטוי למצוקת כח האדם במשטרה.

  11. אתם סתם שליליים!
    זו בעצם ידיעה מאוד אופטימית: היה לפחות קצין משטרה אחד שה"ערבושים" צרם לו עד כדי הדלפה.

  12. אורית, לא נראה לי שזה הדלפה, בטח הם היו מספיק חכמים כדי להעביר את זה גם לכתבי המשטרה

    אבל ברצינות, לא באמת, די להתלהמות – כמי שבילה יותר מדי זמן מיותר עם שוטרים – ככה הם מדברים, ואין חידוש גדול בעניין – אז אחד עם חוש הומור החליץ להשתעשע. נו, א-גרוייסע מציאה

    מישהו מופתע מזה שהשוטרים גזעניים?

    ובאמת, הייתי לוקח ברצינות דברים שאומרים הח"כים הערבים (וגם מר סלאח הנכבד) בערך כמו שהייתי לוקח ברצינות התלהמויות של גאולה כהן או גלגולי עיניים של אפי איתם ודומיו שמשווים את פינוי גוש קטיף לשואה.

  13. עודד, לא מה שאומרים חה"כ הערביים חשוב, אלא מה שמתועד בלבבות האזרחים הערביים, לצד תלי האבק על מסקנות ועדת אור.
    ואם צריך לקחת ברצינות את דבריו של אפי איתם – זאת נדע רק בדיעבד. ברירת המחדל צריכה להיות, לדעתי, לקחת ברצינות.

  14. בלקחת ברצינות אני מתכוון למלפפונים הפוליטיים שנדחפים לנו תדיר. איזה שמוק, AKA צמד הכוכבים הנולדים – רצינגר את ג'קו – פותח את הפה ומיד כל הבכיינים המקצועיים מגלגלים את העיניים במקהלה.

    תמיד נחמד לראות אנשים שאתה מעריך (לשון עבר) בפוליטיקה מתייצבים בעיניים עצומות בשוחות הקבועות וממטירים מטחים של זעזוע אותנטי על ראשו של הטמבל התורן.

    כמובן שכשהטמבל התורן נמצא בצד השני של המתרס בו אתה נמצא כרגע, מאוד כיף להצטרף למגלגלי העיניים. אבל אצלנו זה לפחות לא מקצוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *