חוג חברתי לא רשמי

חברי "פורום צעירים מזרחים" – חוג חברתי לא רשמי – שלחו היום מכתב מחאה לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו נגד תכניתו של דודו טופז, המשודרת בערוץ 10. חברי החוג קוראים להחרמתה של תכניתו הקרובה של טופז, בשל מה שהם מכנים "גזענותו של המגיש" (NRG)

סליחה, אבל למה אין "פורום צעירים אשכנזים סמולנים" שקוראים להחרים את התוכנית בגלל הרדידות, הבהמיות והגסות שלה? זו גזענות! ולמה מעולם לא הזמינו אותי להשתתף בחוג חברתי לא רשמי? אפליה!

כתחליף לטופז המתחפש לבאבא-בובה, יארחו* הערב לונדון וקירשנבאום את היו"ר, שידבר על הקונצרן ופועלו, על האקזיט שלא היה, על תמונות העירום של מיאוסיף ועל גוגל והצינור.

*יובל ביקש ממני לא לספר, אבל הוא ממילא לא קורא את הפוסטים שלי, אז ניחא.

31 מחשבות על “חוג חברתי לא רשמי

  1. דבר אחד אני לא מבין, לגבי כל הפורומים המהפכניים-חתרניים הללו: כאילו, פורומים – זה הכי תפוז 2000. לייק, תגיות? שמעתם? אולי נקים את התגית האשכנזית למאבק ב-x, ונאבק ב-x, ובכל הנעלמים באשר הם.

  2. 1. [אהמ] למה דווקא "צעירים אשכנזים סמולנים“ הם אלה שמוחים על רדידות? אפשר לחשוב שמסעודה אוהבת תכניות ריאליטי ואת דודו טופז. [/אהמ]

    2. כל פועל בהווה הוא גם שם עצם – "שומר" הוא צורת ההווה של "שמר", אבל גם מקצוע.

  3. תמר, ברור לך שבהערות כאלו את רק מחזקת את התיאוריה הרווחת בגלוב, בעיקר בקרב חובבי הקונספירציות (אני אמרתי מרמ ויהונתן? מה פתאום!), שהיו"ר ואת זה היינו הך. ואגב, המהדרין טוענים שגם ג'וני…

  4. אני מוחה! במקום לונדון את קירשנבאום, קיבלנו לונדון את דרוקר. זה כמו לאכול שומן חזיר דל שומן. (סליחה על ההשוואה הדוחה).

    והם פלטו משהו על זה שיתארח שם "מומחה". הם יודעים שזה היו"ר? אולי הם מתבלבלים?

  5. רגע אז יהיה או היה, כי ראיתי את דרוקר על רקע ה-googtube והנחתי שהיו"ר חלף כרוח סערה

    אה, כן גיליתי שיש כזה דבר מה קוראים אותו אינטרנט

  6. יובל, הופעה מרשימה. thumbs up

    אבל! איך לא נתת לטוקסקיסטים של הגלוב (שלא נאמר הכותבים השותפים) את הקרדיט הראוי להם. ככה זה? פתאום כשזו טלוויזיה מסחרית, אתה "כתב לענייני טכנולוגיה"?

    פייר? אני מה-זה מאוכזבת.

  7. אני רוצה לציין שהיו"ר ביקר באולפן כמה פעמים ולא הזכיר את הגלוב אפילו פעם אחת. בדקתי, גם לא היה אף פעם משפט שבדילוג אותיות הופיע הגלוב. בושה.

  8. תמר, רואים שאת לא קוראת תזכירים. היית אמורה להשתתף בסמינר הגלוב לענייני שיווק שבו הוסבר במפורש שכל פרסום הגלוב הוא תת תודעתי. תריצו את הראיון בהילוך איתי ותראו שכל 48 תמונות יש העדער אחר של הגלוב.

  9. לדעתי דרוקר עדיף על קירשנבאום. קירשנבאום נחמד אבל איך להגיד, הוא לא "חד" במיוחד.

    ולמי שפספס, ההיי לייט של הראיון: היו"ר מוציא שטר של דולר מהכיס, כאביזר המחשה שהכין מבעוד מועד. בכלל היו"ר היה מאוד המממ תיאטרלי (זה בקטע חיובי, כן?).

    וחוץ מזה הכל הסתדר כי הראיון הסתיים 20 שניות אחרי תחילת המשחק של הנבחרת הצעירה, שהגדילה לעשות, ניצחה, ועלתה לאליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21. הכותרת המתבקשת: "עד גיל 21 תגיעו לאליפות אירופה".

  10. "זה אתר שמאפשר לכל אחד, גם לכם גם לי, בחינם, להעלות קובץ וידאו מאיזה סוג שרוצים, בין אם צילמתי את הכלב שלי רוכב על סקטבור, ובין אם צילמתי את התוכנית הזאת, העברתי אותה לפורמט דיגיטלי והעלתי אותה ליוטיוב, למרות שזה כמובן אסור על פי חוקי זכויות היוצרים"

    יובל,
    א. תודה שלקחת אחריות מראש על הפרת זכויות היוצרים שביצעתי. בידי הקלטת וידאו שבה אתה מודה שזה אתה עשית, ואפילו היית מודע לכך שזה לא חוקי בזמן שעשית זאת.
    ב. מה זה סקטבור?
    ג. למה אמרת "האתר שלי" ולא "הגלוב שלי"?
    ד. מדוע שלפת דולר ולא דראכמה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *