כלי טיס בתוך בניין מגורים

אני קורא עכשיו בכל מיני מקומות שכלי טיס קטן נכנס באיזה בניין מגורים במנהטן. פתחתי את ה-CNN בטלוויזיה והם אומרים שזה הבית האחרון לפני הנהר. אם המטוס עובר את הבית הזה הוא יכול להתרסק בתוך הנהר, אבל לאאאא, הוא התנגש בתוך הבית.

שקוף שאישה הטיסה אותו. שקוף.

(דיסקליימר: הטענה הועלתה במקור על ידי תמר. תמר פחדה מתגובות של פמיניסטיות נזעמות וגם מהדרוזים [לא יודע למה]. אני לעומת זאת על הכוונת של כל כך הרבה גורמים שעוד אחד, פחות אחד, זה כבר לא משנה).

20 מחשבות על “כלי טיס בתוך בניין מגורים

  1. אתה יכול להסביר איפה כאן בדיוק הרצף? (אלא אם אתה מתכוון ל-21:59, 22:00, 22:01)

    (דיסקליימר: מי שלא הבינה את הרצף במקור הייתה תמר, אבל היא פחדה שיחשבו שהיא לא מבינה בגלל שהיא אישה. וגם מהצ'רקסים [לא יודע למה]).

  2. למגיבה הפמיניסטית הנזעמת, גם אני הייתי זועם אבל כשזה מגיע מתמר זה כבר פלנטה אחרת, האשה כנירה אוהבת את הקטע. [שימי לב ל(אי) התגובות שלה לבקשות ממנה להכין קפה…]

  3. אי התגובות שלה לבקשות להכין קפה זאת באמת שערוריה. מבקשים ממנה יפה, וכלום לא קורה. רק כשמרימים את הקול ודופקים על השולחן היא מתחילה לזוז. האישה כנראה אוהבת את הקטע.

  4. ג'וני, כשאתה מרים את הקול ודופק על השולחן אתה נראה כמו חלק מ"סטומפ", לא יותר מזה. תמר לא מכינה קפה בהגדרה, ואין לה שום כוונה לשנות ממנהגיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *