כסף נמשך לאנרגיה מהירה

כבר מזמן-מזמן לא העלינו כאן טקסט מופתי מערוץ הניו-אייג' של אתר האנרגיה ומכיוון שאני מרגיש שמח ועליז במיוחד (אין שום סיבה וזה בכלל שקר. אני מת מרעב), הנה טקסט של שהם ויסמן שאתם חייבים לעצמכם אם אתם רוצים להיות שמחים ועליזים (ורעבים) כמוני.

ובכן, מסתבר שלפנג שוואי יש פיתרון גם בתחום הכסף.

כשלומדים פנג שואי לבתי עסק הכלל הראשון שמדובר בו הוא הרעיון שלכסף יש אנרגיה מהירה מאוד. אנחנו רואים זאת בתחלופה של כסף מיד ליד וכמובן במהירות בה הוא נעלם מכיסינו בכל מסע קניות. בצורה פרדוקסלית ביותר – כסף נמשך לאנרגיה מהירה, לתחושת שפע, ולמצב רוח טוב, לשמחה, לעליזות, לאור ולנדיבות. מסיבה זו בכל פעם שאני נדיבה כלפי עצמי או כלפי אחרים – באורח פלא מגיעה אלי עוד הזמנת עבודה או עוד הזדמנות לייצר שפע.

הו, איזה פרדוקס מקסים. כסף נמשך לאנרגיה מהירה ולמצב רוח טוב. נפלא.

הקושי הגדול הוא כמובן שכאשר אנחנו זקוקים נואשות לכסף, בדרך כלל מצבנו הוא אחר מאוד מ"עליז ונדיב". אז בעניין הזה אין מה לעשות – צריך לזייף ולהמציא קצת "אנרגיה מהירה" שתמשוך כסף לחיינו. איך עושים זאת? יוצרים מרחב לתזוזה בבית.

לזייף? לזייף?!?

כדי ליצור חלל שמושך כסף, יש לשנות את התדר האנרגטי שלו … אפשר לעשות תרגיל – לבדוק באזור שקרוב לדלת הכניסה לבית (או לעתים חלון גדול הוא דווקא הכניסה של היאנג צ'י ) אילו חפצים הינם אנרגטיים ואיזה לא, וממש ליצור רשימת מכולת ולתת ציונים מ-1-10. עם סיום הרשימה רצוי להשאיר אך ורק חפצים שציונם 8 ומעלה.

נתתי לשטיח שלי 4, למיקסר 5 ולמתלה בגדים המרופט 6. ואז הבנתי שזה בכלל לא מתלה בגדים אלא אשתי*. אין איזו נוסחה קצת יותר מוצלחת לתת ציונים לרהיטים (ולנשים)?

לצורך כך קיימות פורמולות שונות במצפן הלו-פאן אשר בעזרתן ניתן לזהות באופן ספציפי אזורים מיוחדים בבית אותם רצוי "לתפעל".

נו, למה לא אמרתם קודם? למישהו יש עליו במקרה מצפן הלו-פאן?
הלו?!

* זו בדיחה ואני מתכחש שאני כתבתי אותה.

23 מחשבות על “כסף נמשך לאנרגיה מהירה

  1. במקרה הכינותי מראש מצפן לו-פאן כאן.
    תגיד, זה מטריד מישהו כשחובבי העניין סותרים אפילו את עצמם? כי מעניין שגם הקונספציה של "אנרגיה" וגם המושג "תדר" לא היו ידועים בכלל לסינים וליפנים שעסקו בפנג שוואי לפני אלפי שנים.

  2. לא ממש מפתיע, ר"ש. יש הכל הלו קיטי, החל ממעסי רגליים, חוטיני וטלפונים סלולריים, וכלה בכל היתר. נו, יש הכל.

  3. הם פשוט היו כל כך חכמים לפני אלפי שנים שבאמצעות מיקום חפצים נכון בסלון הם פתחו שערים למימדים אחרים וגם הצליחו לטייל במרחב הזמן וכל זאת על מנת ללמוד קונספציות כמו "אנרגיה" ומושגים כמו "תדר"

  4. אני לא מבין מה כ"כ מוזר בתדר של כסף?
    הרי אם משלמים בשקלים לשעה ואם נעבוד עם יחידות זמן של שעה ולא שניה כמו שמקובל אז תדר הוא אחד חלקי שעה, וכך משכורת היא שקל כפול תדר, כלומר בהנחה שמספר השקלים נשאר קבוע עליית התדר תגרום לעליה במשכורת.
    יש פה חשיבה פיזיקלית טובה מאוד מצד הגברת שהם ויסמן. טובה מאוד!

  5. א. הכתבה המגוכחת הזו אומרת הרבה על nrg, על ערוץ הניו-אייג' שלהם ועל הכתבת שכתבה את זה, ופחות על הפאנג-שוואי עצמו. לא שכל מילה שנכתבה על פאנג-שוואי היא אמת לאמיתה, אבל בין האמונות התפלות יש גם מעט נקודות מעניינות ומועילות.

    ב. המונח "אנרגיה" לא הומצא אתמול בצהריים, והוא בהחלט מהווה את אחד מבסיסי הפאנג-שוואי. ראה http://en.wikipedia.org/wiki/Qi . זה, ד"א, לא הופך את זיבולי השכל של גברת וויסמן ליותר מעניינים או לגיטימיים בעיניי.

    גילוי נאות: אימי עוסקת בפאנג שוואי. אני אישית חושב שרוב ההוקוס פוקוס שלה הוא לא יותר מ… מה המילה הסינית לחרטא?

  6. ואני הייתי בטוח שהמנורות בסלון מפיצות אנרגיה די מהירה, ותדר של חצי פתה-הרץ (תרגום: צבע צהוב) היה אמור מזמן כבר להוריד גשם של כסף פנימה. אולי הייתי צריך להשתמש במצפן הלו-קיטי?

  7. בדומה לתורות אוריינטליות נוספות, הפנג שווי מציע כמה עקרונות בסיסיים שבאמת משפרים את איכות החיים – למשל לא לצבור זבלה וחפצים לא שימושיים, לעבוד על שולחן נקי ומסודר וכיוצ"ב.

    ואולם אני מסכים שיש המון שרלטנים שמציגים הרחבות מופרכות נטולי כל הוכחה מדעית בנוגע לפנג שווי. בסך הכל עוד אמונה טפלה מהסוג של החמסה והשרוך האדום.

  8. אביבה, אני כבר עכשיו מזהיר אותך שכשיעיפו אותי מהגלוב בעוון אי כתיבת פוסטים ועידוד טוקבקים עוינים (הם לא מאמינים לי שאין לי שום קשר להודעות האלה שלך), אני אבוא לכתוב אצלך ברשימות. ואלה לא יהיו פוסטים על ביו-טכנולוגיה, אם את מבינה למה אני מתכוון.

  9. פכככככ
    לא אמרת שאתה חי בשאנטי טאון?
    לא כי, אם היית מסתובב בדאון טאון פרדס חנה על בסיס קבוע, כבר מזמן היית יודע מה זה לו פאן.
    [אם מסתכלים על פרדס חנה מהחלל, רואים שככר המשטרה מעוצבת לפי כל כללי הפאנג שואי]
    נמאסטה

  10. מתוך פרק פתיחת העונה החמישית של אנג'ל
    Gunn: We can switch if you don't like the – you know, the kung pao or whatever.
    Wesley: Feng shui.
    Gunn: Right. What's that mean again?
    Wesley: That people will believe anything.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *