חדש בבלוג

ניגובים מהשטח – מבזק חדשות חומוס

חומוס להמונים במדור חדש: ניגובים מהשטח; עדכונים חמים וחדשות לוהטות היישר מקלחת החומוס המקומית.

  • בסניף רמת-השרון של חומוס תנעמי מכריזים על פתיחת עונת החורף, עם מנות חמות של חמשוקה וחומוס (כרגיל + מחומם).
  • ובתפריט החורף של בחומוס נחמני (תל-אביב): מרקים (בשר, עוף, ירקות, עדשים, עגבניות ועוד). הם מוגשים בשעות הערב, לפחות שלושה מרקים שונים בכל יום, מוגשים עם לחם וחמוצים. המחירים: 22-26 ש"ח.
  • נפל דבר בבהדונס (רמת-גן): קערת החומוס גדלה, והמקום פתוח לפחות עוד חצי שעה ביום. התור נסגר בסביבות השעה 14:00-14:15. מומלץ להגיע חצי שעה קודם לפחות.
  • שמועות עיקשות טוענות שמנת המסבחה של אבו חסן (יפו), סניף הדולפין, הפכה בשבועות האחרונים לחריפה יותר. אין לכך קשר לפטירתו של עלי קראוון, שבשנים האחרונות לא היה מעורב בניהול המקום ובהכנת החומוס.
  • ועוד חידוש חם מבהדונס: הגיע משלוח חדש של פול, ממש מהשדה. ניסינו; באמת יותר טעים.
  • חומוס אבו דאבי (תל-אביב) מבצע בימים אלה ניסוי נועז ברוטב פלפלים אדומים המוגש לצד המנות.
  • במסעדת אבו-גוש (אבו-גוש) החלו להגיש חומוס עם ג'ינג'ר, ג'ינסנג, ועוד כמה דברים עם גימל. לטענתם מדובר במנה מעוררת תאווה. לטענתנו זה רעיון איום ונורא.
  • באבו נאדר (יפו) שכחו קצת העומס והצפיפות שאפיינו את שלושת החודשים האחרונים. זו הזדמנות טובה לבקש את סליחתו של מר אבו נאדר, על כך שכתבנו עליו כאן, לפני שלושה חודשים.
  • נאש נשא חברה פרטית שמשווקת מוצרי חומוס ארוזים ברשת טיב-טעם מאז 2001, השיקה קו חדש ובו כ-20 מוצרי חומוס ארוזים. בדצמבר היא תרחיב את הקו עם מוצרים נוספים. לטענת מנכ"ל החברה, נני ברק, הם לא מתחרים בשטראוס וצבר אלא דווקא בחומוסיות. לא טעמנו.
  • סלטי צבר ומעדני מיקי הוכרזו כזוכות במכרז ששוויו כ-4.5 מיליון ש"ח, יספקו לצה"ל 650 טון חומוס בקופסא במהלך השנה הקרובה.

  • סלטי צבר מעלה הילוך בפנייה לשווקי אירופה עם סלטים ארוזים. את מכירותיה לשוק הזה לשנת 2007 העריכה החברה בכ-8.5 מיליון ש"ח. הצפי לשנה הבאה: 10 מיליון ש"ח. היקף שוק החומוס הארוז באירופה ובארה"ב יחד, מוערך בכ-300 מיליון דולר.

פתחתם חומוסייה? גיליתם חומוסייה חדשה שזה עתה קמה? הבחנתם בחידוש משמעותי בחומוסייה פופולרית? הגיע לאזניכם סקופ חומוס ייחודי? שתפו אותנו.

13 תגובות על ניגובים מהשטח – מבזק חדשות חומוס

  1. עוד דבר נפל בבהדונס: הנכונות שלי לעמוד בתור. היום המתנתי 17 דקות בתור ועדיין היו 7 אנשים לפניי כשבתחילתו היו 13. חישוב פשוט מראה שבמשך 17 דקות רק 6 אנשים קיבלו שירות.
    אני חתכתי וההמשך היסטוריה 🙂

  2. שכחת לכתוב שסלטי שמיר נרכשו ע"י מר ארקדי גאידמק

  3. אם נאלצים לקנות חומוס בקופסא, נאש נאש אחד הטובים, לצד סדרת מלך החומוס. פעם החומוס של סלטי משני היה הכי טוב, אבל הם החליפו מתכון לפני בערך שנה. אחלה זה לא חומוס.
    אזהרה/המלצה בקשר לנאשנאש – החומוס החריף שלהם – בניגוד לאחרים – באמת, ממש, חריף, ומשאיר פה מעקצץ הרבה אחרי סיום הארוחה. והמומלץ לדעתי מהסדרה הוא נאשנאש כנעני גס במיוחד.

  4. אותי לא משמחת העובדה שהכמות בפיילה של בהדונס גדלה(עמי בטוח מרוצה).מטרידה השאלה האם הכמות המקומצנת בצלחת גדלה? שאלה רטורית.

  5. אם לא תבוא בדקה התשעים לא תקבל מנה קטנה. הסיבה היחידה שהמנות שלו קטנות בסוף היום, היא שהוא מנסה שלא יישאר אף לקוח בלי חומוס.

  6. המצב אצל אבו חסן לא החריף!
    מנסיון חד-שבועי זה מספר שנים יש לעיתים תנודות ברמת חריפות המסבחה, עוד בטרם מרטיבים אותה בחמוץ-חריף.
    דווקא בשבועיים האחרונים היה סביר (אני תמיד מביא הביתה עוד סיבוב לחיכים פחות סובלניים… והם קבוצת הביקורת)

  7. נאש נאש יקר בהגזמה
    אהבתי את הסדרה החדשה של (והעלומת הלוגו) של שמיר, זאתי עם הקופסאות השקופות.

  8. אכן אבו חסן היה חריף יותר השבוע. זה מורגש מאוד ביציאה.

  9. אבו שוקי.כמבוגר אחראי על הבלוג התגובה שלך לא רצינית.אם אבוא לבהדונס בסוף היום אקבל מנה קטנה שלכולם ישאר??????הרי אותו שיקול יש לעמי בתחילת היום.מנה מקומצנת  כדי שישאר לסוף היום…ואתה באמת סבור שעמי דואג לבעסה של הלקוחות?מטרתו אחת ויחידה:להוציא כמה שיותר מנות מאותה פיילה ולצאת עם ארנק תפוח יותר בסוף יום העבודה.

  10. אני לא התלהבתי מנאש נאש. אם כבר חומוס מקופסא, סדרת "ניהאר הירדני" מאוד מומלצת.
    וחומוס נחמני בהחלט מומלץ.

  11. האמת – אני ניסיתי את אבו חסן בקיץ לאחר כמה חודשים בלי, וחשבתי שהחריפות המוגזמת היא פרי זכרון לקוי שלי.  אבו חסן – תרגיע!! מי שרוצה חריף, יכול להוסיף.

  12. לאחרונה חזרתי לאכול שם אחרי הפסקה ארוכה
    (ציינתי כבר שאני אוכל חומוס 4-5 פעמים בשבוע?)

    הטעם שלהם מעודן, זאת הפכה להיות החומוסיה האהובה עלי בתל אביב (למרות שאני דוקא אוכל קבוע באבו-דאבי)

  13. עם כל הכבוד (ולא לכולם יש הרבה כבוד) חומוס נאש נאש הוא הכי מוצלח שטעמתי. מבחינת הערכים התזונתיים זה לא משתווה לאף חומוס, רואים ומרגישים גם בטעם שזה הכי אותתנטי שיש מכל החומוסים התעשייתיים. מה לעשות מי שרוצה לאכול טוב שישלם, מי שלא כנראה שהוא יאכל מיקי.

    אני ממש אהבתי את הסלט עם השום והפלפל- אחד הדברים הטעימים!
    חוצמזה המשאושה שלהם גם מטורפת חיממתי במיקרו כשהגיעו אלינו אורחים והיתה הרגשה שיושבים בחומוסיה טובה. קיבלנו הרבה מחמאות ולא עשינו הרבה בשביל זה 🙂

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*