חדש בבלוג

פלאפל-מן 3: קומיקס בשמן עמוק

בדרך לקידום תרבות החימצה בישראל, קומיקס-פלאפל נראה לנו כמו תוספת חשובה מאד לבלוג-חומוס. בגלל זה אנחנו חושבים שפלאפל-מן הוא מוסד תרבותי חשוב, שכדאי לכם לתמוך בו.

ממש מחדל שהיינו צריכים לקרוא על זה בעיתון ורק אחר-כך לקבל אימייל, שאפילו לא מוען אלינו. אבל עזבו, אנחנו לא קטנוניים: פלאפל-מן 3 נוחת בישראל ביום שישי הקרוב, 8.8.2008.

פלאפל-מן הוא גיבור-על ששואב את כוחותיו מקציצת-העל שכולנו אוהבים. דורית מיה גור הגתה את פלאפל-מן לפני כשנה, והציגה אותו לראשונה על כרומו בפסטיבל הקומיקס 2007.

בקרוב תצא לאור החוברת השלישית של פלאפל-מן, כשהפעם הצטרפו לעשייה גם אלית אבני ובעלה החומוסאי יובל שרון. יחד התקבל צוות שבוודאי היינו מעניקים לו את פרס קציצת הזהב 2008, לו היה כזה (למי שלא זוכר, אלית היא מיקירי הבלוג וכוכבת הפוסט נשואה לחומוס. יש לנו אפילו תגית על שמה).

עוד פרטים על פלאפלמן ועל אירוע ההשקה לחוברת השלישית תמצאו בבלוג של אלית.

[לשרית: קומיקס על חצילים אפשר למצוא אצל נירמו. נא להצטייד מראש בבגדים להחלפה]

מכיוון שאנחנו משוכנעים שגם אתם מרוצים מאד מזה שיש קומיקס-פלאפל (שזה כמו בלוג-חומוס רק עם יותר כישרון, כשחושבים על זה), אז אנחנו בטוחים שלפחות חלק מכם ירכשו את החוברת ויתרמו להמשך היצירה החשובה הזו. זו תהיה תרומתכם הקטנה לקידום הקומיקס הישראלי, ולתפארת הפלאפל.

3 תגובות על פלאפל-מן 3: קומיקס בשמן עמוק

  1. ומי האיש הרע? שווארמה-מן?

  2. איתי – האם חסרים נבלים במקומותינו?

  3. @איתי: אולי הקוליפורמים…

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*